Blog

man legt salesfunnel uit aan collega

Van zoekopdracht tot koopmoment: zo bouw je een marketingfunnel in 4 stappen

Als ondernemer kun je niet zonder een langetermijnstrategie. Je wilt immers dat jouw inspanningen op marketinggebied duurzame groei opleveren. Een effectieve manier om die groei te realiseren, is door je websitebezoekers te funnelen en stapsgewijs naar een sale te leiden. Wat dat precies betekent en hoe jij dat in je online strategie kunt implementeren, leg ik je in 4 stappen uit. Wat is een funnel en waarom is het belangrijk? Je […]

Lees verder
Laptopscherm met Google Analytics

Hoger in Google in 13 stappen

Hoger in Google komen? In dit stappenplan vertel ik je álles over het verbeteren van jouw vindbaarheid in de zoekmachine. Stapsgewijs doorlopen we alle manieren om jouw website succesvol te maken in Google: van technische SEO tot linkbuilding, van zoekwoordonderzoek tot website-optimalisatie, en van het schrijven van ijzersterke teksten tot het meten van je resultaten. Heb je achteraf nog vragen? Stuur me gerust een berichtje. Stap 1. Hoger in Google […]

Lees verder
klanten bereiken

Bereik meer klanten met het STDC-marketingmodel

Er zijn talloze succesvolle bedrijven die geen marketingafdeling hebben. ‘We beschikken over een prima netwerk,’ is daar een veelgehoord excuus voor. Maar ook: ‘Een goed product verkoopt zichzelf.’ Toch levert een marketingplan ook díe bedrijven extra rendement op. Als collega’s onder elkaar zeggen wij weleens: je kunt prima in een Fiat je bestemming bereiken, maar in een Ferrari gaat het een stuk sneller. Die Ferrari is het STDC-marketingmodel, waarmee je […]

Lees verder
SEO of SEA: het duel

SEO of SEA? Dit is de #1 keuze voor jou

SEO of SEA: wat is de beste keuze voor jouw bedrijf? Er zijn marketeers die zweren bij het belang van organische vindbaarheid door middel van SEO, ook wel search engine optimization genoemd. Andere marketeers halen hier hun schouders over op en kiezen liever voor search engine advertising (SEA). Als online marketeer help ik je graag bij het maken van de juiste keuze tussen SEO of SEA, want een goede website […]

Lees verder
toppositie in google behalen

6 tips voor een toppositie in Google met jouw website

Je hebt een prachtige website laten bouwen, maar bent maanden later nog steeds niet vindbaar op de eerste pagina in Google. Gelukkig is er voor elk probleem een oplossing, ook hiervoor. Want in welke markt je je ook begeeft: het is voor ieder bedrijf mogelijk om succesvol te worden in Google. In dit artikel deel ik 6 tips die jou helpen om je website een toppositie in Google te geven. […]

Lees verder
beter vindbaar in google

Met dit geheim wordt je website beter vindbaar

Werk jij actief aan de vindbaarheid van je website in Google? Dan weet je ongetwijfeld wat SEO betekent. Het doel van SEO is dat je content maakt die aansluit op zoekwoorden die mensen intypen in de zoekmachine. Zoekt iemand bijvoorbeeld op ‘de voordelen van elektrisch rijden’, dan wil jij dat jouw pagina het meest relevante antwoord biedt. Er is echter een andere factor die bepalend is voor jouw succes op […]

Lees verder
blije man met telefoon

5 grootste voordelen van online marketing op je website

Vandaag de dag is een website veel meer dan een online visitekaartje. Het is een manier om klanten te bereiken en te verleiden tot een aankoop of een samenwerking. Ik zorg dat jouw website altijd geoptimaliseerd is voor online marketing. Benieuwd naar de 5 grootste voordelen daarvan? Lees dan verder. 1. 100% controle over je budgetten Wanneer je een online advertentiecampagne in Google Ads start, kun je op elk gewenst […]

Lees verder

Gratis adviesgesprek

Zoek jij een ervaren tekstschrijver, online marketeer of consultant die jou een stap vooruit helpt? Arie Vogelaar gaat graag vrijblijvend met jou in gesprek.